Rött hår igen och nya toppar!

Så var man tillbaka till rött hår och kan inte vara mer nöjd <3

Det rosa var helt enkelt för mesigt för min smak, plus att när jag fixade min utväxt skulle jag behöva bleka mer för att kunna ha en sån ljus rosa...och då kände jag bara NEEEEEJ. Jag hade ändå tänkt gå till röd väldigt snart så varför inte direkt?

Igår var jag även och shoppade lite saker, bland annat studentpresent till syrran :O Tiden bara flyger förbi, känns ju inte längesen alls som jag själv tog studenten.

Kollade även på lite saker till mig själv när jag ändå var iväg :)

Blev ett nytt duschhuvud då det som fanns i lägenheten var dåligt och var inge tryck i alls. Men nu är det prima!

Sen blev det fyra nya toppar. Tre enkla magtröjor i olika färger, sen ett linne med paisley tryck på <3

Köpte även ett par nya hörlurar då mina gick sönder och fick låna ett par av Erik då han hade massor men dem var det glapp i xD

Så nu har jag ett par jätte fina från Skull Candy som matchar mitt hår :3

Slänger in lite bilder så får ni se! :D

Hoppas ni haft en mysig helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

snyggt

Svar: Tack :D
therelf.blogg.se

#2 - - Tottie:

Vilken sjukt bra röd färg du har fått till! Saknar mitt röda hår nu, haha!

Svar: Haha tack :D jag älskar denna färg <3 det är liksom min färg XD kommer alltid tillbaka till den :) är Poppy red från directions ^^
therelf.blogg.se

Upp