Ear pointing = Alv öron

Ja ni mina vänner....Här näst ska jag göra en Bodymodification! :D Nämligen "ear pointing", har velat ha spetsiga öron sen jag var 10 och såg sagan om ringen för första gången. Spola fram några år så när jag hörde att en del studios började med detta så frågade jag direkt, men med den gamla metoden var det stor risk att öronen skulle bli runda igen och det tänkte jag inte betala massa pengar för.
 
Om jag ska göra ett "ingrepp" för att ändra min kropp vill jag inte ha tillbaka det igen, så jah gick aldrig vidare med det och sen gick åren och jag glömde bort det.
 
I dag finns det flera olika metoder och med dem så blir öronen INTE runda igen. Nu förklarar de på studion flera ggr att de blir inte runda igen . PERFEKT!
 
Så nu ska jag börja spara pengar till detta och i lördags var jag till Studion Calm Bodymodification för att se om mina öron är bra "kandidater". Och dem är tydligen perfekta för att göra just den här typen av modifikation :3 
 
Så är så himla taggad med kommer nog inte kunna göra dem fören i februari, men ska önska mig pengar och present kort i julklapp och när jag fyller år så kanske kan jag göra redan i januari istället xD 
 
Vill ni bidra så är det bara att swisha ;P höhöhöhö
 
Random bilder från Google 
 
En tjej jag följer på Youtube, ÄLSKAR hur hennes öron blev och hoppas mina blir lika fina <3
 
 
 
Allmänt | |
Upp