Kalla mig Ariel!

Så var det måndag, min värsta fiende! Även om jag älskar mitt jobb och vill till alla hundar så hatar jag måndagar och tidiga dagar, dem som känner mig vet att jag är 100% nattuggla och har varit det sen kanske fjärde klass xD
 
Det var då min lärare började bli orolig för mig, då jag var trött varje dag och somnade till ibland. Hon pratade med mina föräldrar och sen kom det ju fram att jag var upp MYYYYCKE längre än vad jag skulle.
 
Men vad ska jag säga...jag ville ju forsätta läsa mina spännande böcker! #geekforlife
 
Idag har det återigen varit april väder, så fint och varmt på förmiddagen. Så blev en promenad runt Älta sjön med mina dagishundar :D (Yasha och Hiro har fått långpromenad hemma sen istället och fick springa lite på bandet på jobbet, även kort runda under lunch såklart)
 
Hiro har varit kinkig med maten de senaste dagarna, vilket gjorde att han idag fick upp slem. Så la i lite ris i hans middag och då slank allt ner minsann så vet inte varför han inte vill äta sin mat "rent" .För allt annat vill han ju äta haha
 
När jag kom hem hade jag även fått post! Två paket, ett från Naturligtsnygg.se och ett från Wish.
 
Från naturligtsnygg.se fick jag hem "Warpaint" vilket är ett naturligt tandblekningsmedel som jag ska testa :D kommer lägga upp före och efter bilder sen när jag väl använt det ett tag. Så kan jag även ge en liten review på produkten med :)
 
Paketet från Wish var min Monofin somtillhör min sjöjungfrufena!!! Så nu får nu minsann kalla mig för Ariel :D Den är dock inte grön som hennes utan går i både blått och grönt, meeeeeen det är ju en bagatell ;)
 
Nu måste jag bara hitta någon som vill åka till simhall snarast typ helst nu...Är så taggad på att se hur det går att simma i den :D
 
Dagensbilder plus video!
 
 
 
 
 
 
 
 

Ett inlägg delat av Tessie (@g33k_tessie)Apr 24, 2017 kl. 8:29 PDT

Allmänt | |
Upp