Snart är det dags

Snart är det tisdag och jag ska göra mitt benmärgsprov....hoppas det går lite bättre en förra gången. ska tydligen få något lugnande med. Inte för det kommer hjälpa mot smärtan, men ah.
 
Det possitiva är att Martin tagit ledigt den dagen, så har jag inte allt för ont och är förstörd så har jag honom för mig själv hela dagen på min födelsedag! :)
 
Så vad har jag gjort i helgen dååå. först och främst har jag ju tatuerat mig nu :) den är inte klar men visste att det skulle bli fler sittningar :)
 
funderar på att kanske skita i bakgrunden då jag tror det bara kommer se ut som en stor klump med färg, så vi får se :)
 
Bild dagen efter jag tatuerade mig :)
 
 
Sen i lördags vart det spelkväll med Malin och Emelie, grymt kul!
 
Vi spelade halo 4 hela natten och såg även en klassiker på tv, "Döden klär henne". Flummig film och en man måste se xD
 
Idag har man inte gjort hemskt mycket, var och handla i sickla. Vart lite kakor till nästa helg och kaffe samt filter. Så nu vet folket att det kommer finnas kaffe! Och inte sånt man blandar med varmt vatten ;)
 
det var allt för idag hörs sen :D
 
BTW! : Grattis till Anna som fyller år idag :) (14  jan)
 
//Therése
Allmänt | |
Upp