Bättre idag

Har inte skrivit nu då jag varit dålig med nästan 40 graders feber och katastrof och har inte kunnat göra speciellt mycket. 
 
Men Idag har jag och hundarna varit ute och gått i skogen här. Yasha kunde springa av sig och jag kunde träna lite passivitet i koppel med Hiro. Både var extremet nöjda när vi kom hem sen så det var skönt :D 
 
Fick dock kolla genom dem då Yasha hade 2 (!!!) fästingar som kröp på honom, usch kryper i hela kroppen när man ser de där äckliga små krypen.
 
Har även gjort om min gamla Youtube så man kan lägga upp lite korta klipp med hundarna osv :D Så nu har vi ett kontot fär mindre klipp och lite mer hund relaterat. Den andra kanalen är längre videos med mig, cancer och annat i fokus. :) 
 
Så här får ni ett litet klipp från promenaden ^^
 
 
Allmänt | |
Upp