eh...hej?

Så det var i OKTOBER jag senast la ut något här...Har haft en svaka i mitt "hobby liv", så att skriva och göra videos har fallit bort och har för det mesta jobbat, kanske läst lite, kollat någon serie, sovit och sen till helgerna kanske man träffar familj eller vänner.
 
Men känner att jag vill ändra lite på det. Kommer fortsätta med allt som jag skrev, men vill även kunna skriva mer på bloggen, göra lite videos osv...
 
Anlednignen till att videos och bloggen fallit bort är för jag haft för höga krav på mig själv och känner att det MÅSTE hända något kul eller liknande för att det ska skrivas om, och med videos så blev det mest vloggar och tänkte att det MÅSTE variera med "seriösa" videos med....
 
Men hallå, vänta lite nu....Om jag gillar att göra vloggar, så varför kan det inte bli fler sånna? Om jag vill kunna skriva lite varje dag i bloggen även om det inte händer något stort och galet. VEM ska stoppa mig? Jag tvingar ingen att se eller läsa det jag gör. Så nu ska jag ge mig själv en liten örfil och göra det jag tycker är kul :D
 
Så inga krav på mig själv att göra videos varje vecka eller skriva varje dag. Det behöver inte vara långa inlägg osv osv!
 
Låt oss ha KUL och så kör vi :D
 
Något annat jag vill göra är ju att gå på någon kurs med Hiro, har kollat upp ett hundcenter inte alls för långt bort med tuben och ska lägga undan lite pengar så vi kan gå någon kurs ^^ Vill testa Nosework men honom, men vill även gå vardagslydnad då han väldigt lätt skäller på andra hundar ( även om han blir tyst snabbt efter att jag sagt till, men vill inte att han ska bry sig alls)
 
Kan ju även uppdatera lite om mitt liv och skriva att jag faktiskt bor själv nu (sen i januari), med ett förstahandskontrakt :)  Bor minst 1 timme i från alla så det är ju lite tråkigt men hoppas jag kan komma närmare alla andra sen. Man måste ju börja någonstans :D
 
Idag på jobbet var det en mysig stund i skogen så tänkte jag kunde dela ett litet klipp från jobbets youtubekonto ^^ så hörs vi snart igen :D
 
 
Allmänt | |
Upp