Fuskdag! :O

Idag har jag fuskat riktigt ordentligt :O


En tjej på jobbet var sjuk så då blir det jag som stänger och det är inga konstigheter, men blir ju så himla trött så jag kan behöva lite extra för att orka at stänga. 

Så köpte en burk Cola, Mars och sen Linschips.....jag vet...det slutar inte där.

När jag kommer hem är klockan halv åtta och jag har inte tagit fram något från frysen (kom på det när jag gick till tuben i morse, men tänkte att någon kunde jag snabbtinna efter jag slutat, men då jag stängde blir allt mycket senare och ja..), så jag fick ju lov att handla något färdigt...så blev en Pizza...och en till cola. 

JAG VET, fy på mig! Jag försöker bara dricka cola osv till helgen, men fan...jag behövde det okej xD 

Fick även hem en fin väggdekor, som passar utmärkt! Mitt tema i lägenheten (bortsett från ALLT nördigt) är Batman...så självklart är det en Batman dekor :3 

Skulle även vilja ha en Batmanklocka som jag sett på Wish, meeeen många skrev att den kom fram sönder vilket man kan förstå då den åker hela vägen från Asien. Så avvaktar med den xD 

Skrev inget inlägg igår för jag var så himla trött, blir så påverkad av detta dåliga väder och igår var det bara regn, regn och lite mer regn. Blir trött,stel och frusen :/ 

Men något jag gjorde igår var att börja titta på 13reasons why, som är en Netflix original serie och är baserad på en bok :) 

Sett 4 episoder och gillar den starkt! 

Men nu ska jag lägga mig i sängen och ursäkta detta inlägg om det ser konstigt ut... skriver på mobilen i appen så vet inte roligt hur det blir. Men appen är grymt mycket bättre än sist jag bloggade och hade den! Så kul att dem har uppdaterat den ;D 

Så dagensbilder!
Batmandekor och mitt vackra nylle när jag borstar tänderna med Warpaint xD



Allmänt | |
Upp