Kungsträdgården

Så solen var faktiskt framme idag :D Så jag och Mica träffades i kungsan och tog lite bilder med hundarna så det var super mysigt :)
 
Även bra träning för både Hiro och Yasha då det var massa folk och andra hundar. Älskar verkligen när körsbärsträden står i blom, det är så himla fint :)
 
Sen började regnmolnen komma så då valde vi att åka hem, fick springa en snabbis till hemköp så jag kunde göra en sallad till min lasagne och det var verkligen super gott!
 
Första gången jag gjorde lasagne på Qourn och det var ingen skillnad alls :D
 
Ska strax gå ut med hundarna och sen ta en dusch innan det är dags att krypa till sängs, kanske titta på en till episod av Bull som jag börja titta på idag. Har sett en eller två episoder förut, men börja titta från början idag till middagen. Den är väldigt underhållande då mina andra serier inte kommit ut med någon ny episod.
 
Här kommer dagens bilder!
 
 
 
Här är också en liten jämförelsebild från förra året xD Hiro ha
 
 
 
Allmänt | |
Upp