Lördag- Hundar och Firande

idag har dagen varit väldigt seg, hade egentligen tänkt åka in till kungsan och ta bilder med hundarna, men vädret var verkligen inte på topp för det. Så hoppas på bättre väder imorgon :)
 
Så idag har jag istället haft egen tid med hundarna :) Så först gick jag en långis med Hiro och precis som vanligt reagerar han inte alls lika kraftigt på andra hundar. När båda är med så sänder Yasha ut fel signaler som gör att Hiro tycker att han ska "skydda " flocken och skäller gärna ut andra hundar vi möter. Därför tycker jag det är bra att jag tar dem separat när jag kan så jag kan träna bort det helt sen.
 
Efter promenad kollade jag lite på film, och började sen göra mig iordning för kvällen :)
 
Var iväg och firade Anton som även flyttat så var jätte mysigt. Bästa var dock att det bjöds på hemmagjord pizza!
 
Och det var allt för idag faktiskt! Som sagt vill jag kunna skriva även om det inte är sjukt spännande och hajpat hela tiden. Det är ju så för alla :)
 
Håller tummarna på bra väder imorgon så vi kan åka till kungsan! Annars blir det mest chill tror jag ^^
 
 
Dagens bild: Smink från ikväll och min favoritlåt för tillfället
 
 
 Bjuder även på en video haha
 
 

#sleeplikeababytonight #yesplease #makeuperaser

Ett inlägg delat av Tessie (@g33k_tessie)

Allmänt | |
Upp