TGIF!

Åh vad skönt med fredag! idag har det varit en lång dag. Stängde på jobbet så har varit jätte trött, somna på soffan lite när jag kom hem haha
 
Men annars har det varit full ös, var i skogen idag med hundarna och det var när solen fortfarande var framme så det var jätte skönt. Yasha och Hiro älskar ju att få följa med till skogen så var kul att se dem race:a runt med :)
 
Sen fick Hiro springa lite till på bandet som vi har på jobbet innan vi gick hem, så han chilla hela vägen hem sen på tuben :D
 
Väl hemma (förutom att ta en liten lur) så har jag damsugit och små plockat lite, har även slagit in present till Anton som jag ska fira imorgon ^^
 
Tog även huvudbilder på hundarna så jag kunde göra en ny header till bloggen :D
 
Nu är det mys i soffan med youtube eller lite film. Måste lägga upp en bild på min nya kudde, den är väldigt "tessie" om vi säger så haha. Lägger också upp bilderna jag tog här hemma på hundarna samt några från skogen :D
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp