Helgen

Den här helgen har försvunnit på några sekunder, men sen är det ju snart helg igen då man var ledig idag också :)
 
I lördags så var jag barnvakt till min systersdotter och det gick jätte bra, men sov dåligt den natten. Sover alltid dåligt i andra sängar. Behöver oftast någon dag på mig att vänja om mig eller så måste jag vara helt utmattad och typ däcka. Vaknar hundar ggr och sen så varför har inte alla mörkläggningsgardiner???
 
Man vaknar ju av att det blir just annars och det är inte kul när man sovit dåligt redan :/
 
Igår var jag men pappa hela dagen, köpte hundmat,fika, åt thaimat och sen gick vi ner till brasan... som var den minsta brasan jag sett...någonsin. Sjukt besvikna så vi var där kanske 2 minuter innan vi gick hem igen.
 
Åkte hem till en kompis och hade myshäng :) vi spelade lite brädspel och sen kortspel, pratade en hel del skit som man brukar göra och sen åkte jag hem till pappa igen. Ingen vild valborg med andra ord utan bara mys :)
 
Idag hara jag häng ännu mer med pappa, sov dock dålig hos pappa med. Även om det är min gamla säng. Den är på tok för mjuk och känns som att den ska gå sönder vilken sekund som helst :O
 
Och nej pappa hade inge bra gardiner heller...så man vaknar så där kl 4 på morgonen och letar som en galning efter något att blockera ljuset med. Fick slänga upp överkastet till sängen haha.
 
Pappa hjälpte mig storhandla och sen körde han hem mig och hundarna :) Fixade en skydd till bilsäten så när jag och hundarna får skjuts blir det inte hår och dregel överallt haha.
 
Och det var nog det, har vloggat hela helgen så det kommer komma upp videos :) första kommer upp ikväll eller imorgon :)
 
Helgensbilder!:
 
 
Allmänt | |
Upp